Ve 1 yıl geçti.


Aynı anda herkesi üzmeyi nasıl başarabilirsiniz ?
100 km ile önce asfalta ardından sürüklenerek bariyerlere girmeyi deneyin... 1 sene önce tam da
şu saatlerde bunu yapıyordum. Daha doğrusu dikkatsiz bir sürücü tarafından bu bana yaptırıldı.
O tüm cehaletiyle ve bakkaldan aldığı ehliyetiyle gideceği yere 1 dakika erken gidebilmek için aracını üstüme kırdı.
Dolayısı ile benim ile birlikte aileme, dostlarıma gerek fiziksel gerek psikolojik ağır zararlar verdi. Ama insan isterse her şey aşılır mı? Aşılır. Aştık mı? Aştık.
Bu gün kendimi psikolojik açıdan çok güçlü hissediyorum ve daha iyi bir insan 
olduğumu.
Fiziksel olarak eskisi gibi olmasam da. Eskisinden daha iyi olmak için savaşıyorum.
Geçirdiğim bir sene içerisinde yanımda olan aileme ve dostlarıma, Canım kardeşim Berkan'a ve kalbimin süper kahramanı Zeynebime
sonsuz teşekkürler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ulnar Sinir Hasarı

3- HASTANEDEKİ İLK ANLAR