4- VE OPERASYON BAŞLAR


Eşim ameliyathane önüne kadar benimleydi. sonrası hafızamda kayıp.
Tepemdeki ameliyathane ışıklarını hatırlıyorum. O ışık çok korkunç. Sanki uzaylılar kaçırmış da götüne başına çip takıyorlar. :)

Etrafımda onlarca doktor vardı "yalvarırım beni uyutun" diyorum. "Sabret henüz değil" diyorlar.
Ve sonra ürolog geldi :( Önce doktorlara "makattan kan geldi mi" diye sordu sonra "kontrol etmem gerek" dedi. Yapma diyemedim bile eldiveni kremleyip parmağını Anüsten içeriye soktu :( Berbat bir acıyla karışık bir onur zedelenmesi hissi... Sonrası daha kötü.. Bu sefer de sondayı penisimden içeri saldı. Bu acılı bir olay ki bağırdığımı hatırlıyorum. Son hatırladığım buydu.
Sonra bir asansörde doktorlarla uyandım. Tepemde abuk subuk konuşuyorlardı.

Aynen şöyle;

- Hocam bu vücut çalışmış galiba kaslara bak..
- He valla..
- Hocam bunu guatrı da var galiba
- Haşimato!
- Guatr
- Yok Haşimato

Elimle "Haşimato" diyeni işaret ettim. Doğru bildin denyo haşimatom var.
Ağzımdan bir boru sokmuşlar gırtlağımdan aşağı uzanıyordu. Sürekli öğürtü geliyor, b. Sağ elimle işaret ettim lütfen çıkarın der gibi " fakat çıkarmadılar..  Susuzluk iyice vurmuştu su işareti yapıyordum. Gerçekten o ağzımdan soktukları boru çok kötüydü.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ulnar Sinir Hasarı

Ve 1 yıl geçti.

3- HASTANEDEKİ İLK ANLAR